Contact Eigen Risico Autohuur VerzekeringContact - Asured

Wil je contact
met ons opnemen?

Contact / Opzeggen.

Wij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden.

We zijn bereikbaar per telefoon, via e-mail en WhatsApp.


Openingstijden:

Ma – Vr: 09.00 – 17.00 uur

Telefoon: 085-820 28 85
WhatsApp: Whatsapp

Bedrijfsgegevens:

Asured is een merknaam van Qrumble Insurance S.L.
Avenida de la Industria 6, 28108
Alcobendas, Madrid, Spanje

CIF-nummer: B-10641801
DGSFP-nummer: J-4086
AFM-nummer: 12049096

Opzeggingen

Wil je de verzekering opzeggen? Dat kan natuurlijk altijd.

Sluit je een dagpolis af, dan kan je die vóór de ingangsdatum kosteloos opzeggen. Je krijgt dan de volledige premie terug. Je bent dan niet verzekerd geweest.

Sluit je een jaarpolis, dan heb je een bedenktijd van 14 kalenderdagen en kun je binnen die 14 dagen na het afsluiten kosteloos opzeggen. Je krijgt dan de volledige premie terug. Je bent dan niet verzekerd geweest. Als de bedenktijd is verlopen, kun je de verzekeringen niet meer opzeggen. De verzekeringen lopen daarna automatisch aan het einde van de verzekerde periode af. 

We bedanken je oprecht voor het vertrouwen dat je Asured gegeven hebt. Stuur een e-mail met jouw polisgegevens naar klantenservice@asured.nl.  Dan sturen we je de bevestiging van jouw opzegging en de afrekening. Voor nu, een fijne reis en we zien je graag terug!

Klachten

Indien je niet tevreden bent over onze producten of onze service dan horen wij dat graag van je. Elke klacht moet worden gericht aan:

General Manager
Riverside Insurance Agency Malta Limited
Block C Apartment R
Dolphin Court
Embassy Way
Ta’ Xbiex XBX 1073
Malta

Openingstijden: ma t/m vr, van 9.00 tot 17.00 uur
Telefoon: +35 627 78 29 89
E-mail ons: assistance@riversidemalta.com.mt

Uw klacht zal onmiddellijk worden bevestigd. De beheerder zal ernaar streven om uw klacht binnen veertien (14) kalenderdagen na de eerste kennisgeving van uw klacht op te lossen. Als de beheerder uw klacht niet binnen deze periode kan oplossen, zal hij u schriftelijk op de hoogte brengen van de redenen waarom en ernaar streven om uw klacht binnen nogmaals veertien (14) kalenderdagen vanaf dit tijdstip op te lossen.

Als u ontevreden blijft over de respons op uw klacht of als deze laatste niet binnen de hierboven vermelde termijnen wordt opgelost, zal de beheerder u wijzen op uw recht om uw klacht voor te leggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) in Nederland. De contactgegevens zijn als volgt:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Nederland
Tel: +31 (0) 70 333 8 999
E-mail: consumenten@kifid.nl
Website: www.kifid.nl

U kunt ook een klacht indienen via het platform voor onlinegeschillenbeslechting van de EU (het ODR-platform). De website van het ODR-platform is www.ec.europa.eu/odr.