Wil je contact
met ons opnemen?

Contact / Opzeggen.

Wij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden.

We zijn bereikbaar per telefoon, via e-mail en WhatsApp.


Openingstijden:

Ma – Vr: 09.00 – 17.00 uur

Telefoon: 085-820 28 85
WhatsApp: Whatsapp

Bedrijfsgegevens:

Asured is een merknaam van MarketMolecules B.V.
Hanny Dankbaarpassage 14
1053RT Amsterdam

KVK-nummer: 78524334
BTW-nummer: NL861435953B01


U Insurances S.L.
Avenida de la industria 6, 28108
Alcobendas Madrid, Spanje

CIF-nummer: B-87144234
DGSFP-nummer: J-3965
AFM-nummer: 12048488

Opzeggingen

Wil je de verzekering opzeggen? Dat kan natuurlijk altijd.

Sluit je een dagpolis af, dan kan je die vóór de ingangsdatum kosteloos opzeggen. Je krijgt dan de volledige premie terug. Je bent dan niet verzekerd geweest.

Sluit je een jaarpolis, dan heb je een bedenktijd van 14 kalenderdagen en kun je binnen die 14 dagen na het afsluiten kosteloos opzeggen. Je krijgt dan de volledige premie terug. Je bent dan niet verzekerd geweest. Als de bedenktijd is verlopen, kun je de verzekeringen niet meer opzeggen. De verzekeringen lopen daarna automatisch aan het einde van de verzekerde periode af. 

We bedanken je oprecht voor het vertrouwen dat je Asured gegeven hebt. Stuur een e-mail met jouw polisgegevens naar klantenservice@asured.nl.  Dan sturen we je de bevestiging van jouw opzegging en de afrekening. Voor nu, een fijne reis en we zien je graag terug!

Klachten

Indien je niet tevreden bent over onze producten of onze service dan horen wij dat graag van je. Je dient dit per email of schriftelijk aan ons kenbaar maken waarna wij ontvangst aan je zullen bevestigen. Verzekeraar committeert zich om binnen 15 werkdagen na eerste kennisgeving de klacht op te lossen. In de polisvoorwaarden en in onze dienstenwijzer staat duidelijk uiteengezet welke stappen je kunt nemen.